środa, 7 września 2011

Sobota - "Gorączka Sobotniej Nocy" - premiera 8 października ! + okładka, tracklista, info


Płyta w stosunku do poprzedniej jest bardziej spójna muzycznie, choć nie jest wolna od eksperymentów. Można na niej znaleźć przekrój brzmień: od elektronicznych, poprzez żywe instrumenty, po dźwięki zahaczające nawet o folk.
Wszystko wymieszane w wyważonych proporcjach i określające wyjątkowy muzyczny styl zarówno Matheo jak i SOBOTY. Płyta jest również wielogatunkowym projektem pod wspólnym mianownikiem hip hopu, który ma za zadanie kreować trendy w muzyce, a nie być tworem wzorowanym na nich.
Graficzną stroną projektu zajął się główny designer Stoprocent GuruGomez. Zdjęcia wykonał Adam Fedorowicz.

Za produkcję w całości odpowiada Matheo.
Producentem wykonawczym jest Winicjusz Bartków.
Na płycie wystąpili gościnnie: Chada, Chór Montu, Czapka, Matheo, Paluch, Panna Quan
Peja, Pih, Rena, Rufijok, Sage, Smagalaz, Starszy, Tede, Tony Jazzu, Wini.
Skrecze: Dj FEEL-X, Dj Decks

TRACKLISTA:
01. Intro
02. Zabroń Mi
03. Mój Czas (feat. Matheo, Starszy)
04. Mój Dom
05. Nic Się Nie Zrobi Samo
06. Przedstawienie Musi Trwać
07. Ucieczka (feat. Rufijok)
08. Naprzód (feat. Paluch, Slums Attack, Panna Quan)
09. Do Góry Łeb (feat. Chór Montu)
10. Czuję Się Dobrze
11. Gorączka Sobotniej Nocy
12. Przekaz (feat. Tede)
13. Skit
14. Wolny Mikrofon
15. Niech Ktoś Mi Kurwa Powie (feat. Smagalaz, Wini)
16. Zimny Drań
17. Numer Na Życzenie
18. Era Frajera (feat. Czapka)
19. Szczecin (feat. Spółdzielnia (Ogarnij Się!))
20. Bez Odwrotu (feat. Chada I Pih)
21. Jesteś Już Mój, Jesteś Już Moja

No cóż, przerzucili na początek października, ale wytrzymam, będzie większy apetyt.
Mmmmmmm, murzyneczki na okładce. Tym bardziej się jaram !

1 komentarz: