sobota, 9 kwietnia 2011

Rena jednak nie "mężczyzną" ?

Jak wiadomo, wielu nie przepada za urodą Reny, a wręcz twierdzi że jest mężczyzną. Hmmmm, może mają rację bo:













Czy te parę obrazków wymienionych wyżej rzeczywiście nie utwierdzają w przekonaniu że to tylko ładna wersja mężczyzny ? Chyba tak, bo wczoraj znalazłem tą raperkę od strony ładniejszej a mianowicie:







Nieźle nie ? Tylko teraz przydałoby się aby poprawiła swoje umiejętności na majku a wtedy będziemy wszyscy happy 

6 komentarzy:

  1. wyprowadzając Cię z błędu - to jest rosyjska raperka Rena..zresztą gołym okiem widać, że to dwie różne osoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym coś przeoczył ? W takim razie musisz mnie oświecić ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie przecież ta druga osoba to nie Rena.... od facetów? gołym okiem widać ze to baba tylko ubiera sie tak jak sie ubiera.. dajcie jej spokój, robi zaisty rap

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko BEKA, ale z tym rapem to teraz ładnie dowaliłeś/aś.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha przecież to jest całkiem inna dziewczyna rosyjska Rena nawet dobre kawałki ma:) a nawet nie są do siebie podobne, ja kobietą jestem i je odróżniam normalnie haha ostro:D znawca:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałem, że chodzi o Polską...

    OdpowiedzUsuń