poniedziałek, 3 czerwca 2013

Egzegeza - "Księga Słów" - kolejna płyta Mediuma pod koniec czerwca !


28. czerwca swoją premierę będzie miała miejsce premiera albumu "Księga Słów" Egzegezy czyli duetu Medium i producent którego tożsamość zostanie ujawniona przy premierze pierwszego singla który mamy dostać na dniach.

Notka prasowa:

Księga Słów została napisana pod wielkim natchnieniem Duszy, i pod wpływem niesamowicie oryginalnych podkładów muzycznych, podczas dwóch nocy, we wrześniu 2012 r. Napisanie płyty zajęło mi 16 godzin. Nie chcąc szczegółowo jej opisywać, bo nasza mowa ma być prosta, dodam tylko, że 'Egzegeza' jest postscriptum do mojej tetralogii czyli czterech duchowych płyt, i jest ostatnim momentem wypłynięcia z głębin, kiedy widziałem i czułem już światło przebijające się przez spokojną taflę wody, a Wielka i Dobra dłoń przecinała otchłań, by wyciągnąć mnie na powierzchnię. Gdy to zrozumiesz, chwyć Ją, a niebawem zrozumiemy się bez Słów - tyle o projekcie 'Egzegeza' mówi jego pomysłodawca, Medium.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz