poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Rover - Konfesjonał / Surrealizm


Z dniem dzisiejszym upublicznione zostało oficjalne info o dołączeniu Rovera w szeregi wytwórni Step Records. Z tej okazji artysta ma dla swoich słuchaczy niespodziankę w postaci teledysku zapowiadającego nowy album, który ukaże się na jesień.
Za bity w kawałkach „Konfesjonał" i „Surrealizm" odpowiada Sakier.
Oto co o klipie i zamieszaniu związanym ze Step Records „na gorąco" do powiedzenia ma sam zainteresowany: - Wiem, że wiele osób patrzy na rap scenę, trochę jak na NBA draft, zastanawiając się do jakiej drużyny, kto zostanie pozyskany, a kogo ten zaszczyt pominie. Czytałem Wasze komentarze o tym, gdzie powinienem, a gdzie nie powinienem się znaleźć. W związku z tym postanowiłem napisać kilka słów. W swoim życiu miałem bardzo ważne marzenie -- by kiedyś, gdy już na to zapracuję zgłosiła się do mnie wytwórnia, w której mógłbym wydać płytę. Nie chciałem rozsyłać demówek, w wyobraźni zdarzało się kreować sytuację, że ktoś do mnie dzwoni i proponuje mi wydanie legala, a tym samym daje mi szansę na to bym mógł „szerzej" pokazać swoją twórczość.
Marzenia się spełniają, gdy muzyka broni się sama. Długo pracowałem w podziemiu na to, by garstka osób doceniła mój rap -- bez pleców, koneksji, featów ze znanymi raperami. W końcu telefon zadzwonił i dostałem swoją szansę, by w pełni poświęcić muzyce swoje życie. Dziękuję tym, którzy są ze mną dla emocji, liryki i dźwięków.
Drugim singlem udowadniam, że w swojej muzycznej drodze żadnej z tych wartości nie zatraciłem -- komentuje Rover.


Title: Konfesjonał / Surrealizm ;
Artist: Rover ;
Album: TBA ;
Producer: Sakier ;
Violin: Olga Opalińska ;
Contrabass: Piotr Szmajdel ;
Studio: Przypał
Mix/mastering: Dawid "Anton" Antonkiewicz ;
Lyrics: Rover ;
Label: Step Records ;
Video: Lech Films

LAJKNIJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz