sobota, 17 grudnia 2011

Świąteczno - komercyjna żenua


To może na początek komentarz odnośnie tego klipu od Sokoła: 

Naprawdę bardzo szanuję czasy WWO i Jędkera, z którym spędziłem dziesiątki tysięcy godzin wspólnie w trasie i studio. Ale nie jestem w stanie nijak wytłumaczyć sobie tego, co dzieje się teraz. Trzeba przyznać, że konsekwentnie niszczy doszczętnie swój wizerunek i jak wydaje się, że nic już bardziej nie może spierdolić, to wynajduje taką rzecz, która to właśnie robi. Wzruszające. Czy ja jestem aż tak głupi, że czegoś nie rozumiem? Pięknie śpiewacie... Co tak traumatycznego wydarzyło się w Twoim hip hopowym wcieleniu Jędker, że aż tak bardzo starasz się je zniszczyć? To nie jest atak, to nie jest zaczepka, to jest kontestacja tego, jak z uporem maniaka degradujesz swoją pozycję. A mogło być tak na zawsze...

Pośmiewisko jak się masz, z takim nie miałem jeszcze do czynienia, tyle botoxu, tapety i innych świątecznych dodatków, zabrakło tylko Mikołaja w samych gaciach, hohohohoho

BEKA to jest na najwyższym wygórowanym poziomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz